Daugiainstrumentininkas mokė moksleivius kurti muziką ir improvizuoti
Pamokos formų būna pačių įvairiausių: galima groti gamas ir mokytis naujus kūrinėlius, dalyvauti meistriškumo pamokoje ir ją stebėti, kaip mokomi draugai, koncertuoti ir kartu su mokytoju aplankyti kitų atlikėjų koncertą. Daugiainstrumentininkas Remigijus Rančys mūsų mokyklos moksleiviams pasiūlė dar kitokio pobūdžio pamokas: solfedžio pamokoje demonstravo „bliuzo kvadratą“, saksofono mokytojo Visvaldo Jonušo pamokoje dalinosi patirtimi, o gausiai susirinkusiems klausytojams salėje papasakojo apie muziką ir kaip ja mėgautis kuriant ir improvizuojant. Į vedančiojo betarpišką bendravimą moksleiviai atsakė laisvumu: jie noriai vykdė įdomias R. Rančio ritmines ir dainavimo užduotis, ekspromtu kūrė dainai žodžius, mokėsi keisti jos nuotaiką, sužinojo, kad galima patiems pasidaryti paprastus, bet įdomius muzikos instrumentus ar tiesiog improvizuoti plojant delnais ir trepsint kojomis. Būtent todėl – dėl gebėjimo atlikti muziką įvairiais instrumentais – Remigijus Rančys save vadina daugiainstrumentininku, o baigdamas pamoką salėje skatino vaikus būti kūrybingais, nebijoti daryti klaidų, bandyti kurti muziką tiesiog čia ir dabar, pasitelkiant visus įmanomus muzikavimo būdus ir muzikos instrumentus.