Jaunieji mokyklos mokytojai įsitraukia į metodinę veiklą
Sėkminga metodika neabejotinai lemia ir sėkmingą mokytojo bei visos mokyklos darbą: aukštą pamokų lygį, moksleivių motyvaciją, jų gebėjimų ugdymą, pasiekimus konkursuose bei išugdytų talentingų muzikų gausą. Todėl metodinei mokyklos veiklai, kuriai vadovauja Metodinė taryba, skiriamas didelis dėmesys: rengiamos metodinės valandėlės ir meistriškumo pamokos, dalinamasi metodinėmis žiniomis su Lietuvos ir užsienio muzikos mokyklomis, o mokyklos metodinėse grupėse vedami teminiai susirinkimai. Šios Metodinės tarybos pirmininkė – mokytoja metodininkė Irena Meldaikienė – skatina mokytojus ne tik dalintis darbo patirtimi, sukaupta per ilgus metus, bet ir nuo pat pirmųjų metų įtraukia į metodinę veiklą ir ką tik pradėjusius dirbti mokytojus. Pirmus metus mūsų mokykloje mokanti vaikus skambinti fortepijonu ir akompanuojanti solistams bei chorui mokytoja Ieva Bakūnaitė mielai sutiko pasidalinti mintimis iš savo magistro darbo apie moksleivių savarankiškumo ugdymą. Direktorės pavaduotoja Sigita Urbonavičienė šiuo mokytojos darbu, kaip ir kitų mokytojų metodiniais darbais, papildė besikuriančią Muzikos mokyklos metodinę studiją.